sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Anna hyvän kiertää-haaste

Osallistuin jo joku aikaa sitten Anna hyvän kiertää -haasteeseen Sata ja yksi käsityötä blogissa ja vähän tuoreemmaltaan hyvän mielen haasteeseen Noita näppärän blogissa. Haaste on siis Pay It Forward -tyyppinen, sinä saat jotain ja sitten laitat hyvän mielen eteenpäin seuraaville.

Nyt ETSINTÄKUULUTAN blogini lukijoita osallistumaan, mukaan minun haasteeseen pääsee viisi ensimmäistä tätä postausta kommentoinutta. Lupaan tehdä osallistujille omin pikkukätösin jotain, mitä se on, sitä en vielä tiedä. Aikataulukin on vähän vielä levällään, mutta pyrin tämän vuoden aikana kuitenkin. Ainoa pyyntöosallistujille on, että oman aikataulusi mukaan, maksat hyvän mielen aikanaan eteenpäin :) Ja että laitat osoitetietosi myös minulle sähköpostiin kiraliann (at) gmail piste com

Molemmissa blogeissa joissa minä olen osallistunut oli tosiaan haastettujen lukumäärä 3, mutta kun minä olen kahteen eri haasteeseen osallistunut itse, niin ajattelin olevan kohdallaan ottaa useampi osallistuja omaani mukaan. Kerro viestissäsi vielä vaikka yksi lempivärisi ja yksi inhokkivärisi, muuten varmaankin onnistuisin valitsemaan juuri sen jälkimmäisen osaksi yllätystäsi. 

Ja Ei Kun Osallistumaan!

Kuvassa esiintyvät asiat/paikat eivät liity haasteeseen
millään tavalla :D Ehkä.



Ei kommentteja:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...